7 рекомендацій як відкрити успішну кав’ярню від Рената Маматказіна | Gemini

7 рекомендацій як відкрити успішну кав’ярню від Рената Маматказіна

В рамках Forech 2018 на стенді Gemini Espresso ми провели серію презентацій від відомих спікерів в кавовій індустрії. Ренат Маматказін, чемпіон України в категорії “Barista classic”, власник мережі Lion coffee, розповів на чому треба зосередити свою увагу при відкритті нового закладу, як залучити нових клієнтів і втримати їх увагу, скільки коштів потрібно вкласти на початку і т.д.

Ми виділили 7 основних рекомендацій і коротко виклали їх в нашому блозі. Повну версію виступу можна подивитися нижче на відео.

Кава та машини – ключ до успіху

Це основні ваші активи. Не слід на них економити. Обов’язково потрібно вкладати інвестиції в цей напрямок і постійно їх оновлювати. Клієнти приходять до вас за смачною кавою. Якщо її не буде, то їх точно не змусять залишитися стильні меблі. Відповідно, це не принесе ніякого прибутку.

Враховуйте і заздалегідь передбачайте всі дрібниці

Коли готується бізнес-план, часто забувають про таку статтю витрат як списання. Вона стосується як продуктів, так і кави. Адже каву п’єте ви, ваші бариста, її можна подарувати гостям. Або вона може просто розсипатися. Рекомендується закладати в бюджет 9-10% від обороту. Інакше в кінці року або місяця ця сума витрат може вас сильно здивувати.

Відстежуйте побажання вашої аудиторії

Якщо клієнт спробував вашу каву і повернувся за нею знов, значить він хоче отримати таку саму. Зважуйте всі інгредієнти, точно дотримуйтесь технічної карти. Це ускладнить роботу бариста максимум на 10 секунд, але додасть напою стабільності. Ви будете впевнені, що кожна чашка кави ідентична попередный.

Придумайте концепцію вашої кав’ярні та слідуйте неї

Так, конкуренція в кавовому середовищі висока. Але якщо у вас є свій концепт, який відрізняє вас від “сусіда”, і розуміння своєї аудиторії – боятися нічого. Сміливо відкривайтесь! А щоб залучити побільше відвідувачів – влаштовуйте акції, даруйте подарунки, організовуйте систему лояльності. Можливо, прибуток в цьому місяці буде меншим, але ця робота на перспективу.

Мотивуйте свій персонал

Хочете, щоб фахівці залишалися з вами надовго, створюйте для них приємні умови роботи. Запропонуйте гарну ставку, впровадьте систему %. Наприклад, від продажу кави, зерна і т.д. Постійно спілкуйтеся з ними. Якщо працывникыв щось не влаштовує – дізнайтеся що саме. І намагайтеся це змінити, в рамках розумного, звичайно.

Власник повинен бути впізнаваним

Будьте активними і залученими. Виходьте в зал, запитуйте у гостей чи всім вони задоволені, чи подобається кава, обслуговування і т.д. Немає нічого страшного в тому, щоб познайомитись особисто з постійними клієнтами і запропонувати їм знижку. Це ж правило стосується і персоналу.

Використовуйте аналітику, щоб розуміти наскільки успішно ви працюєте

Записи на листочках – це минуле століття. Зараз вистачає доступних додатків (Poster, SmartTouch, SkyService) які допомагають вести облік. Це зручно і практично: завжди можна подивитись які, позиції найприбутковіші, а від яких слід позбутися або замінити. Якщо вас повністю влаштовує середній чек, але не задовольняють загальні доходи, зосередьтеся на залученні нових відвідувачів. Таким чином ви завжди зможете скоригувати вектор розвитку вашого бізнесу.

 

  • Центральний офіс

    м. Київ, вул. Антоновича, 172

  • Телефони контакт-центру

    +380 (44) 239-55-88
    +380 (66) 239-55-88
    +380 (63) 239-55-88
    +380 (68) 239-55-88

  • Пошта для зв’язку

    [email protected]

  • Час роботи контакт-центру

    Пн - Пт: 08:00 - 19:00, Сб: 9:00 - 17:00, Нд: Вихідний

Зворотній зв'язок



-