Більше уваги до якості кави

McDonald`s інвестує в розвиток кавової індустрії

Мережа ресторанів швидкого харчування McDonald`s до 2020 року планує купувати каву тільки у перевірених на сто відсотків постачальників з «прозорою» діяльність. Причиною цього став підвищений інтерес до походження їжі серед споживачів кави в McDonald’s.

Для довідки: тільки 37% кави, на якій працює мережа, має прозоре походження.

Представники компанії McDonald’s говорять про те, що сьогодні дуже важливо для компанії, яка купує каву, підтримувати виробника. В першу чергу, через зовнішні зміни, тобто підвищення температури і скорочення земель, придатних для вирощування кави.

Було прийнято рішення про співпрацю McDonald’s з Міжнародним товариством охорони природи і приєднання до проекту з підтримки фермерів в країнах виробниках кави. Раніше у Міжнародного товариства охорони природи був подібний досвід співпраці зі світовою мережею Starbucks.

Мережа ресторанів приховує розмір інвестицій в даний проект, але вже відомо, що мережа виділила 6,7 млн. доларів для підтримки фермерів в Гватемалі. Цей регіон найбільше страждає через епідемію кавовій “іржі”.

Зараз, для своїх ресторанів в США, McDonald’s купує арабіку з Колумбії, Коста-Ріки, Нікарагуа, Бразилії, Перу і Сальвадора. Для ресторанів в інших країнах, для еспресо сумішей закуповується робуста, що, як кажуть представники компанії, обумовлено смаками місцевих споживачів.

  • Центральний офіс

    м. Київ, вул. Антоновича, 172

  • Телефони контакт-центру

    +380 (44) 239-55-88
    +380 (66) 239-55-88
    +380 (63) 239-55-88
    +380 (68) 239-55-88

  • Пошта для зв’язку

    [email protected]

  • Час роботи контакт-центру

    Пн-Пт: 08:00 - 19:00 Сб-Нд: Вихідний

Зворотній звя’зок