BlackFest Coffee Show: як саме проходив перший кавовий бізнес-фестиваль > читай статті на сайті Gemini.ua
Новини
Повернутися

BlackFest Coffee Show: як саме проходив перший кавовий бізнес-фестиваль

Якщо робочі справи завадили вам відвідати останній кавовий фестиваль цього року – BlackFest Ukrainian Coffee Show, не сумуйте. Ми зняли найцікавіші моменти і хочемо поділитися своїм враженням від участі.

В цьому році, вперше, творці Barometer International Bar Show вирішили запустити проект такого формату. За задумом організаторів, бізнес фестиваль повинен поєднати в собі як відпочинок, нетворкінг і дегустацію нових сортів кави, так і самонавчання для різних фахівців. І на нашу думку, їм це вдалося.

Комфортне місце проведення, у КВЦ Парковий, дозволило зі зручностями розмістити всі заплановані зони. У 2 лекційних залах одночасно проходили навчальні воркшопи на різні тематики. Понад 40 годин власники і керівники, маркетологи і діджитал фахівці, бариста і технологи ділилися особливостями роботи в своїх компаніях, а також відкрито розповідали про факапи і вдалі інсайти в кар’єрі. З боку організаторів, правильним рішенням було повністю відокремити лекторій від EXPO площі. Таким чином музика та шум з основної локації не заважали слухати доповідачів.

За підтримки SCU, на BlackFest пройшов чемпіонат України – Ukrainian Barista Championship і Ukrainian Brewers Cup. Учасники цих змагань боролися за можливість представляти нашу країну на Чемпіонаті світу. У перервах між виступами, можна було поспостерігати за майстер-класами з латте арт, приготуванням напоїв на основі кави, а також взяти участь у каппінгу. Спеціально для дегустації, українські виробники свіжообсмаженої кави підготували та представили нові незвичайні смаки моносортів, як відвідувачі могли оцінити.

І звичайно, особливої уваги заслуговує головна зона. На 2 дні тут зібралися всі лідери кавового ринку України. Під сети діджеїв випити еспресо або капучіно, купити що-небудь їстівне на фудкорті, разом з друзями або колегами по ринку обговорити останні тренди за кавовим коктейлем. Не знаємо, чи можна придумати щось краще як провести вихідні (окей, відпочинок на Мальдівах не беремо до уваги :))
При плануванні нашої участі, ми в Gemini також вирішили підготувати для відвідувачів фесту щось цікаве. На стенді ми представили останню модель еспресо машини Rancilio Specialty. Її інноваційний ергономічний дизайн створений, щоб розкрити всі смакові якості і характеристики будь-якої кави. Основна особливість моделі – унікальна технологія профілювання температури на етапі заварювання. При розробці, фокус сконцентрований на зручності користування й оптимізації робочого процесу бариста: дизайн груп, ручок пару, швидке регулювання тиску води, висоти піддону, дисплеї груп, простора освітлена робоча зона, сенсорний багатофункціональний екран тощо

Якщо будете думати йти чи не йти в наступному році, наша порада – однозначно варто відвідати. Враження від самого заходу та рівня його організації – лише позитивні. Ми бажаємо колегам-організаторам сил, енергії і нескінченного ентузіазму в підготовці до івенту в наступному році. Good luck!

Помел кави

Який помел кави найкращий?

Популярні сорти кави на ринку

Причини невдач франчайзингових кав’ярень. Як не стати банкрутом

Матча-лате: напій зі схожими властивостями як у кави, при цьому такий же корисний як чай.

Як збільшити лояльність клієнтів до вашої кав’ярні

Зникнення кави: міф чи реальність?

Сезонність відкриття франчайзингових кав’ярень. Найкращий час для відкриття

Максимальні прибутки – при мінімальних інвестиціях, скільки заробляють франчайзингові кав’ярні

Розказуємо, де в серпні можна спробувати новий шот Jägermeister Cold Brew та разом із цим класно провести вихідний вечір.

Який бюджет потрібен для відкриття прибуткової кав’ярні

Cold Brew Championship. Розповідаємо рецепт шоту, що додасть сил на всю ніч!

Найкраще місце для розміщення франчайзингової кав’ярні. Все що потрібно знати.

Основні складові ідеальної кав’ярні

Франшиза кав’ярні – бізнес для молодих?

  • Центральний офіс

    м. Київ, вул. Антоновича, 172

  • Телефони контакт-центру

    +380 (44) 239-55-88
    +380 (66) 239-55-88
    +380 (63) 239-55-88
    +380 (68) 239-55-88

  • Пошта для зв’язку

    [email protected]

  • Час роботи контакт-центру

    Пн - Пт: 09:00 - 18:00, Сб.Нд. — Вихідні

Зворотній зв'язок



-