Франшиза кав’ярні

Франшиза кав’ярні

Повернутися

Почитаю потім. Покажить калькулятор Кавової Франшизи!

Компанія Gemini завжди рада новим партнерам. Ми співпрацюємо з дистриб’юторами по всій Україні і пропонуємо послуги франчайзингу при відкритті кав’ярень.

Бажання бути успішним у своїй справі цілком зрозуміле і закономірне. Чимало людей хотіли б відкрити свою справу. І, здавалося б, все йде, як належить: маса цікавих ідей, складений бізнес-план, але … до найголовнішого першого кроку справу так і не доходить. Чому так відбувається? Тому що починати з нуля бізнес іноді просто страшно: з’являються сумніви «а що якщо», а за ними приходить відчуття невпевненості в собі і своїх силах. Таким чином, плани залишаються тільки в мріях і на папері. Ми пропонуємо вам унікальний шанс все виправити вже сьогодні!

Завдяки підтримці Gemini Espresso Club у вас не залишиться жодної причини не відкрити свою справу. Ми пропонуємо вам просто скористатися нашим франчайзингом і впевнено, професійно розпочати свій бізнес, скориставшись знаннями та досвідом кращих експертів.

Кавова франшиза від Gemini це:

  • Початок бізнесу під популярним кавовим брендом і своя кав’ярня в форматі Coffee Point;
  • Професійна підтримка та консультації від експертів Gemini не тільки на старті відкриття, а й кожного дня роботи кав’ярні;
  • 100% впевненість в якості своєї продукції, адже в компанії передбачений багаторівневий контроль якості;
  • Власна школа бариста забезпечить початкове навчання команди з подальшим підвищенням кваліфікації;
  • Зростання потоку клієнтів в межах національних рекламних кампаній Gemini;
  • І, безсумнівно, широкий вибір кави, здатний задовольнити запити найвимогливіших любителів кави. 

Відкиньте сумніви і зробіть перший крок на шляху до свого успіху в кавовому бізнесі!

Також навчимо працювати на обраному обладнанні і проведемо дегустацію кави і чаю.

Калькулятор франшизи

Наші фахівці, на підставі аналізу вже працюючих кав’ярень розрахували всі можливі фактори, які впливають на успішність запуску кавової франшизи. Уважно прочитайте питання, що часто виникають при використанні калькулятору франшизи кав’ярні.

ЧЗП:

П — Наскільки калькулятор франшизи точний?

О — В — Настільки, наскільки можливий. Важливо розуміти, що калькулятор створений на основі усереднених показників десятків кав’ярень. Десь показники можуть бути вище, а десь нижче.

П — Чому на калькуляторі франшизи з’являються від’ємні (з мінусом) числа?

В – У кожного бізнес-проекту є так звана точка беззбитковості. Припустимо, ви продаєте занадто мало кавових напоїв і товарів з вітрини, або продаєте їх занадто дешево. В такому випадку накладні витрати не тільки з’їдають весь ваш прибуток, але і заганяють в витрати. Саме цей “мінус” ви і бачите у калькуляторі. Радимо вам не звертати увагу на від’ємні величини. Обов’язково є якийсь граничний поріг кількості і цін, які приведуть вас і ваш бізнес до успіху. Поексперементіруйте з калькулятором, і ви обов’язково знайдете вашу особисту точку беззбитковості.

П – Чому початкові цифри на калькуляторі такі як є?

В – Це усереднені показники. Крім інвестицій, вартості обладнання та паушального внеску. Якщо ж ви маєте намір особисто стояти за барною стійкою, то, наприклад, зарплатним фондом можна знехтувати. Рахуйте і експерементуйте.

П – У мене залишилися питання по калькулятору і кавовій франшизі. Що робити?

В – Задайте питання нашому керівнику напряму франчайзингу – Ірині Тяжкороб через форму, розташовану під калькулятором франшизи.

Форма прямого контакту з керівником кавовій франшизи Gemini Espresso Clubo

Як відкрити успішну міні-кав’ярню? 10 пунктів дорожньої карти

Бажання бути успішним у своїй справі цілком зрозуміле і закономірне. Чимало людей хотіли б відкрити свою справу. І, здавалося б, все йде, як належить: маса цікавих ідей, складений бізнес-план, але … до найголовнішого першого кроку справу так і не доходить. Чому так відбувається? Тому що починати з нуля бізнес іноді просто страшно: з’являються сумніви «а що якщо», а за ними приходить відчуття невпевненості в собі і своїх силах. Таким чином, плани залишаються тільки в мріях і на папері. Ми пропонуємо вам унікальний шанс все виправити вже сьогодні!
Кава – це чудовий напій з багатьма поціновувачами, який об’єднує людей. Займатися такою справо не лише прибутково, але й приємно.
1.Потрібно бажання займатися саме кавовою справою, адже це значить, що постійно прийдеться вдосконалювати свої уміння і навички у приготуванні кави.

2.Знайти місце, де ви плануєте відкрити свій міні- заклад. Цей пункт надзвичайно важливий. 60 % успішності справи залежить саме від вдалого місцерозташування. Як же дізнатися, чи вдале це місце? По-перше, поцікавтесь у Орендодавця, чому віїхав попередній Орендар. Для більшого розуміння – попитайте у сусідів, можливо, є якісь проблеми, про які не розповів Орендодавець. Це може бути: проблеми з електроенергією ( для роботи кавової машини потрібна певна потужність, і перепади напруги будуть означати для вас простій і втрату клієнтів), неприємний запах із каналізаціі, або галасливі клієнти сусіднього цілодобового магазину – речі досить банальні, але для вас – суттєві. По-друге, вам обов’язково потрібно буде перевірити трафік людей, які будуть вашими потенційними клієнтами. Є багато методик перевірки потіку людей, оберіть декілька, і будете уявляти, чи достатньо потенційних клієнтів будете мати. Розпитайте у Орендодавця, чи планується поряд якесь будівництво, це може сильно змінити трафік клієнтів у вашу користь, або зовсім навпаки. По-третє, придивіться, хто із сусідніх підприємств зможе стати вашим постійним покупцем. Офіси дадуть вам стійкий потік клієнтів зранку та в обід. На постійних клієнтів ви будете потім розраховувати і вибудовувати для них певну програму лояльності. Але це вже окремий пункт.

3.Отож, ви обрали місце і домовилися з орендодавцем. Час оформлювати документи, необхідні для роботи – ФОП.

4.Ви отримали всі документи із державного реєстру, довідку із податкової. Тепер ви можете оформити договір оренди на ФОП. Договір і подання документів для реєстрації можливо робити одночасно, просто адресу проведення господарської діяльності додати пізніше, якщо з місцем ще не визначилися.

5.Ремонтні роботи, замовлення устаткування – це наступний етап.
Підрядникам буде легше, якщо ви вже будете точно собі уявляти дизайн приміщення. Віддаваючи перевагу відкриттю кав’ярні за франчайзингом- цей пункт буде для вас найменш тяжким- адже вже всі деталі прописані у брендбуку у вигляді інструкцій і креслень.

6.Пошук персоналу. Всі HR- и наперебій оголошують, що люди- це найцінніший капітал. І ми погоджуємося з ними.. Бо саме обраний вами бариста буде щоденно вітати ваших клієнтів, і від того, чи усміхнеться він, як буде виглядатиме, – залежить ваш прибуток. Для невеличкого Coffe point потрібно 2 баріста. Обирайте тих людей, з якими вам приємно працювати. Методик обрання персоналу також достатньо, і це окрема стаття..

7.Навчання, навчання і ще раз навчання! Відішліть ваш персонал у школу баріста. Навіть, якщо вони вже працювали за спеціальністю, не буде зайвим поновити знання. Бажано на цьому етапі підібрати суміш кави (або моносорт), на якому ві будете працювати у кав’ярні. У школі навчать, як краще готувати саму обрану каву.

8.Вибір обладнання для приготування кави. Це як вибір першої автівки – ретельний, прискіпливий і емоційний водночас. Вам потрібна буде професійна двопостова машина і гріндер (кавомолка), бажано – 2 , для приготування двох сортів.

9.Замовлення барного приладдя (прес для кави, пітчери та багато іншого). Зверніться до професіоналів, вони порадять інвентар саме для вашої кавомашини і для вашого формату закладу.

10.Замовлення першого товару. Є багато кавових компаній. Виберіть ту, з яким вам працювати зручно. Яка максимально вирішить усі ваші потреби. Обслуговування вашої кавоварки, кава, стаканчики, цукор та багато дрібничок, про які ви зараз не думаєте, але які дуже потрібні для функціонування кав’ярні, – на все звертайте увагу.

Напередодні відкриття обов’язково зробіть пробний запуск закладу , наприклад, для друзів – для повної упевненості, що у вас усе готово.
Вітаємо! Ви відкрились!

  • Центральний офіс

    м. Київ, вул. Антоновича, 172

  • Телефони контакт-центру

    +380 (44) 239-55-88
    +380 (66) 239-55-88
    +380 (63) 239-55-88
    +380 (68) 239-55-88

  • Пошта для зв’язку

    [email protected]

  • Час роботи контакт-центру

    Пн - Пт: 08:00 - 19:00, Сб: 9:00 - 17:00, Нд: Вихідний

Зворотній зв'язок



-