Кавова історія Швеції > читай статті на сайті Gemini.ua
Новини
Повернутися

Кавова історія Швеції

Кавова історія Швеції почалася в XII столітті. Як і в інших європейських державах, зерна прибули в нову країну разом з пілігримами і потребували медичної ліцензії для поширення. Але дійсно популярним напоєм кава стала завдяки Карлу XII, який подарував Швеції відразу 2 нові харчові пристрасті: турецькі тефтелі, що стали візитною карткою столових в IKEA, і кава в турках.

У XVII столітті почали з’являтися кавові будинки, де шведські джентльмени за чашкою ароматного напою обговорювали останні новини, укладали угоди і грали в азартні ігри. Звичайно, популярність кави почала привертати увагу держави, що заробляє на продажі алкоголю. Свого часу вона ледь не знищила всю країну – шведи займали перше місце в Європі за споживанням спиртного. Тому, коли у керівництва країни виникла потреба терміново знайти безалкогольний замінник для населення, кава виявився доречною.

Але жителі північної країни наполегливі в своїх захопленнях. Сьогодні вони споживають аж 11 кг кави на людину в рік, в той час як середньостатистичний українець обмежується 2 кг. Втім, шведи самі сміються над своєю любов’ю до кави. У них навіть приказка про себе є: «Влітку шведи п’ють каву, розмножуються і ловлять рибу, а взимку – просто п’ють каву і розмножуються».

Культура споживання кави в Швеції особливо розвинена серед працюючого населення. Шведський менеджмент дуже любить влаштовувати кава-брейки, під час яких приймається багато рішень. Робиться це з двох причин: по-перше їх менеджмент зацікавлений у розвитку колективного підходу до роботи, а по-друге в Швеції не прийнято дружити з колегами після роботи, тому всі обговорення відбуваються виключно за чашкою кави в офісі.

Шведи практично не п’ють розчинну каву. Вони, як правило, добре заробляють і вважають за краще балувати себе хорошими напоями. Найбільшою популярністю користується фільтр-кава, яку вже можна називати скандинавською класикою. Другим за популярністю напоєм вважається еспресо. Ще десятиліття тому він становив 3% всього кавового ринку, але зараз виріс до 20%. Але старше покоління шведів віддає перевагу традиційному «Kokkaffe» – заварюванню кави грубого помолу в невеликому чайничку.

Сьогодні ранок більшості працездатного шведського населення починається в невеликому магазинчику «Pressbyran». Тут можна купити гарячу каву, смачну булочку і свіжу газету.

Шведи п’ють каву весь день. Згідно зі статистикою, за добу людина споживає більше 3 чашок. Серед їх лідерів сорти з Бразилії, Колумбії, Коста-Ріки, Кенії і Гватемали. Звичайно, за роки любові до кави скандинавська традиція її споживання дещо втратила свій шарм, і тепер зігріваючі напої п’ють не з маленьких срібних келихів, а з великих чашок IKEA. Але все-таки можна сказати, що без кави шведам було б дуже складно.

Якщо ви дочитали статтю – Кавова історія Швеції, то можливо вам також сподобається стаття про історію індійської кави.

Причини невдач франчайзингових кав’ярень. Як не стати банкрутом

Матча-лате: напій зі схожими властивостями як у кави, при цьому такий же корисний як чай.

Як збільшити лояльність клієнтів до вашої кав’ярні

Зникнення кави: міф чи реальність?

Сезонність відкриття франчайзингових кав’ярень. Найкращий час для відкриття

Максимальні прибутки – при мінімальних інвестиціях, скільки заробляють франчайзингові кав’ярні

Розказуємо, де в серпні можна спробувати новий шот Jägermeister Cold Brew та разом із цим класно провести вихідний вечір.

Який бюджет потрібен для відкриття прибуткової кав’ярні

Cold Brew Championship. Розповідаємо рецепт шоту, що додасть сил на всю ніч!

Найкраще місце для розміщення франчайзингової кав’ярні. Все що потрібно знати.

Основні складові ідеальної кав’ярні

Франшиза кав’ярні – бізнес для молодих?

Франшиза кав’ярні в 2019? На що звернути увагу при покупці кавової франшизи?

Простими словами: що таке франчайзинг?  Чим він вигідний?

Як оцінити смак кави?

  • Центральний офіс

    м. Київ, вул. Антоновича, 172

  • Телефони контакт-центру

    +380 (44) 239-55-88
    +380 (66) 239-55-88
    +380 (63) 239-55-88
    +380 (68) 239-55-88

  • Пошта для зв’язку

    [email protected]

  • Час роботи контакт-центру

    Пн - Пт: 09:00 - 18:00, Сб.Нд. — Вихідні

Зворотній зв'язок



-