Популярності кави немає меж, і гарячий напій давно перевершив інші, після чого став модною і необхідною частиною життя, як одяг, взуття або їжа. Під чашку ароматної кави полягають багатомільйонні угоди, вирішуються ділові питання, завдання, і з цього напою починається ранок у великої кількості людей. Тому кав’ярні зараз вигідна справа, особливо по франчайзингу, де буде потрібно мінімум капіталовкладень, а прибуток високий.
Переваги роботи кав’ярні по франшизі
Кава надихає і додає енергії, вважається невід’ємною частиною зустрічей, семінарів, конференцій, розширюючи коло шанувальників з кожним днем і додаючи нові заклади. Популярні бренди кав’ярень швидко розвиваються у великих і невеликих містах за допомогою франшизи – передачі прав на використання назви та інших особливостей марки за певну суму і при передачі невеликого відсотка прибутку.
Переваги істотні:
При складанні договору франшизи обидві сторони домовляються про взаємовигідні умови, внаслідок чого франчайзери зазвичай здійснюють допомогу в формуванні цінової політики та цілком підтримують протягом певного терміну.
Особливості роботи і рентабельність
Умови для співпраці по франшизі бувають різні, залежать від популярності бренду, формату надання послуг, асортименту та специфіки закладу – мобільна кав’ярня, стаціонарна або інші варіанти.
Головна особливість роботи по франшизі спостерігається відразу – франчайзер ділиться труднощами і проблемами, проте процес становлення відбувається швидше, у зв’язку з наявністю досвіду у сформованого бренду. Великий попит на каву породжує популярність і пропозиції, хоча конкуренція також величезна. Тому важливо вибрати оптимального франчайзера, здатного допомогти на найвищому рівні відразу влитися в процес і заробляти.
При цьому рентабельність роботи забезпечується в більшості випадків, пропонуючи небувалі перспективи розвитку та результати роботи досягають 300-500%. Для бажаючих відкрити невеликий і прибутковий бізнес, кав’ярня стане кращим рішенням, вигідним і надійним, з мінімальною кількістю підводних каменів і проблем. Тим більше, що проблем з вибором франчайзера також немає.
+380 (44) 239-55-88
+380 (66) 239-55-88
+380 (63) 239-55-88
+380 (68) 239-55-88
Пн - Пт: 09:00 - 18:00, Сб.Нд. — Вихідні