Новинки в світі кавового споживання (грудень 2020) > читай статті на сайті Gemini.ua
Новини
Повернутися

Новинки в світі кавового споживання (грудень 2020)

Ми продовжуємо знайомити наших читачів з тим, що відбувається нового в світі кави. Адже ніяка пандемія не зупинить людство в розвитку, чи не так?

Масло + кава

Ви вже чули про маслопиво з Гаррі Поттера, але маслокава – це новинка, здатна здивувати багатьох. Здавалося б, навіщо до кави додавати масло, якщо можна те ж саме масло намазати на хліб та поїсти з напоєм у вигляді бутерброду? Однак, за визнанням адептів нового рецепту, таке приготування дає енергію від чашки кави протягом більш тривалого часу, а занепад сил, який за цим зазвичай йде, не такий сильний чи навіть непомітний зовсім. Більшість тих, хто спробував, віддають перевагу звичайному вершковому маслу, але деякі замінюють його на кокосове (рафіноване чи ні – на ваш вибір; перше ароматніше).

Каскара

Сама назва вже привертає увагу, але навряд чи багато наших читачів часто бачили каскару в меню кав’ярень чи ресторанів. Каскара – це висушена шкірка кавових бобів, яка є, як зараз модно говорити, «суперфудом» чи, по-простому, біологічно активною добавкою. У каскарі високий вміст антиоксидантів, білків, заліза та клітковини, й вона може бути самостійним напоєм (по типу чаю), додаватися до кави чи чаю, бути частиною салатів, супів та навіть гарнірів, надаючи незвичайний смак та аромат. Основні поставки каскари відбуваються в висушеному вигляді, тому вона повинна розмочуватися перед вживанням в їжу чи проварюватися при додаванні в напої.

Цінителі каскари, що вже з’явилися, роблять з неї різні фруктові напої з добавками тростинного цукру та спецій – й все це зручно та смачно закушувати шоколадкою. Деякі відносять суміші кави з каскарою до спешелті кави.

Бум експериментів з кавою

Здається, що «чисте» зерно поступово залишається в минулому. Люди, які стали більше робити кавові напої вдома, експериментують та створюють те, про що раніше навіть не думалося. Як вам кава з дольками ківі чи м’якоттю полуниці? А холодна кава з льодом, що зроблений з Кока-Коли, з шматочком лайму? До тренду приєднуються окремі кав’ярні, які розуміють, що безалкогольні кавові коктейлі – це знахідка, що дозволяє, як мінімум, залишатися на плаву. Та й взагалі, хто сказав, що кава має бути чистою? У нашому блозі ми нещодавно розглядали, що кава поєднується насправді з безліччю напоїв та різною їжею, так що експериментувати в 2020 році сам бог велів.

Спешелті кава тепер не тільки в метрополісах

Компанія Нестле купила мережу кав’ярень спешелті кави в Каліфорнії Blue Bottle Coffee. Це означає, що інтернаціональний конгломерат зацікавлений у виході на ринок кави, яка раніше вважалася тільки «елітною» – їжаку зрозуміло, що за цим відбудеться систематизація ринку, зниження цін та, можливо, навіть виробництво кавових спешелті зерен для масового ринку. Підсумок для рядового споживача ясний та привабливий – зниження цін на високоякісні сорти. Gemini підтримує Nestle в подальшому прогресі, бажаючи, щоб більше великих компаній виходили на ринок спешелті – для загального здешевлення цін на гарну каву.

Кава «Далгона»

Новітній тренд – кава Далгона. Далгона – це спосіб приготування, який в кінцевому результаті виглядає просто шалено смачно та максимально «Інстаграмно».

Для приготування треба взяти 2 ч.л. розчинної кави, 2 ч.л. холодної води та 2 ч.л. цукру. Потім за допомогою вінчику склад перемішати до утворення однорідної густої піни, максимально насиченої повітрям (при ручному збиванні на це піде десь хвилин 15-20). Потім у чашку наливаєте 2/3 обсягу молока з льодом та ложечкою накладаєте збиту масу до верху. Яскраво-міцний смак компенсується ніжністю остудженого молока.

Кава шокової заморозки

На відміну від холодної кави, яка змішується з цукром, а потім з льодом (чи просто з солодким льодом), кава шокової заморозки отримується, коли тільки що зварений напій охолоджується в камері шокової заморозки (або в дуже сильно працюючій морозилці) протягом 0,5-1 хвилини. Так кава зберігає всі відтінки смаку та добру частину запаху, при цьому стаючи не гарячою; її можна пити як є чи додавати до різних коктейлів, у тому числі тих, що містять алкоголь.

  • Центральний офіс

    м. Київ, вул. Антоновича, 172

  • Телефони контакт-центру

    +380 (44) 239-55-88
    +380 (66) 239-55-88
    +380 (63) 239-55-88
    +380 (68) 239-55-88

  • Пошта для зв’язку

    [email protected]

  • Час роботи контакт-центру

    Пн - Пт: 09:00 - 18:00, Сб.Нд. — Вихідні

Зворотній зв'язок



-