Причини невдач франчайзингових кав’ярень. Як не стати банкрутом > читай статті на сайті Gemini.ua
Новини
Повернутися

Причини невдач франчайзингових кав’ярень. Як не стати банкрутом

Кав’ярнею в наш час вже мало кого здивуєш, тому як бізнес популярний і постійно розширюється новими пропозиціями, здатними порадувати і здивувати. Однак багато фірм закриваються в перші місяці роботи, 20-30% дотягують до півроку і року, а особливі одиниці окупаються і дають прибуток. Які причини невдач кав’ярень, створених з нуля зрозумілі – бажання відразу отримувати прибуток, який компенсує витрати.

Місце знаходження та персонал

Бізнес по франчайзингу має інші фактори і проблемами, тому як переваг для початку бізнесу більше – франшиза надає допомогу, готовий бізнес-план, можливості і передачу досвіду провідних фахівців сфери.

Але навіть за допомогою і провідними маркетологами, проблемою розвитку часто стає локація – розташування стаціонарним або мобільним кав’ярні в пасивному для просування місці або з відсутньою аудиторією. Звичайно ж повністю безрезультатних локацій немає, але для створення достатнього інтересу будуть потрібні солідні вкладення, які відіб’ються на інших аспектах. Для спальних районів відмінним варіантом стане стаціонарна кав’ярня з затишною атмосферою і гарним асортиментом кави, булочок, тістечок, тортиків, а також доставкою додому.

Що стосується персоналу, тут також ряд проблем – необхідно довго підбирати потрібних співробітників, внаслідок чого набір відбувається випадковий, з ухилом на майбутнє навчання і практику. В такому випадку можлива текучка персоналу, яка вважається стандартною практикою в торгівлі, але не є знаком якості в плані прибутку.

Недолік терпіння і контролю

Частий випадок – відсутність терпіння і мотивації, після невдалої роботи протягом певного часу, за результатами якого очікується прибуток. Так підприємці закривають бізнес, не даючи шансу на розвиток, завищуючи очікування і допускаючи грубі помилки в просуванні.

У разі франшизи, зобов’язання в контролі і допомоги покладено на франчайзера – досвідченого партнера, зацікавленого в позитивному результаті. Але повного контролю франчайзери не можуть здійснити, тому такий вид наступних ситуацій:

  1. злодійство з боку персоналу – певний відсоток виручки йде до недобросовісних продавців;
  2. відсутність товару – стаканчики, цукор і особливо кави повинні бути завжди, адже найменший простій веде до падіння виручки;
  3. відволікання персоналу від робочих обов’язків – перекури, довгі обіди, закриття кав’ярні на непередбачені обставини.

Тому, щоб не стати банкрутом і забезпечити максимальний прибуток, особливо при постійній допомозі франчайзера, слід дотримуватися рекомендацій і стежити за розвитком кав’ярні, привносячи нові ідеї, оновлюючи асортимент і роблячи все можливе для поліпшення результатів. Правильна і перевірена концепція надається франчайзером, тому варіантів для поганих результатів небагато, а щоб збанкрутувати потрібно сильно постаратися.

  • Центральний офіс

    м. Київ, вул. Антоновича, 172

  • Телефони контакт-центру

    +380 (44) 239-55-88
    +380 (66) 239-55-88
    +380 (63) 239-55-88
    +380 (68) 239-55-88

  • Пошта для зв’язку

    [email protected]

  • Час роботи контакт-центру

    Пн - Пт: 09:00 - 18:00, Сб.Нд. — Вихідні

Зворотній зв'язок



-