Ринок кави України: до чого готуватися після карантину. > читай статті на сайті Gemini.ua
Новини
Повернутися

Ринок кави України: до чого готуватися після карантину.

Оригінал статті за посиланням – delo.ua

Ми попросили Олексія Тарнопольського, президента нашої компанії, і Антона Мяновського, генерального директора, розповісти про свої припущення, що зміниться в кавовій індустрії після закінчення карантину.

Нижче 7 гіпотез від експертів Gemini Espresso про кавову індустрію в цілому, зміну смаків і вподобань, а також розвиток нових напрямків:

Дефіцит кави в найближчому майбутньому не передбачається, а ось спад попиту реальний

Незважаючи на появу новин в ЗМІ, які пишуть про дефіцит кави через коронавірус, в Gemini Espresso не розглядають такий розвиток подій серйозно. З перевірених джерел – партнерів, фермерів Центральної Європи, трейдерів, відомо, що збирачі встигли зібрати ягоди і обробити зерна, тому поставки кави не будуть припинені. Більша проблема полягає у відсутності попиту з боку Європи і ринку США, і подальшої ймовірності не встигнути реалізувати врожай в цьому році.

Український покупець перейде на каву low-сегмента

На нашу думку, це станеться через дві причини. По-перше, в основному зараз всі готують каву вдома — в турці, чашці або побутовій кавоварці, яку купують у супермаркеті або замовляють online. І до цього процесу багато хто звикне. А по-друге, карантин і економічна криза сильно вплинули на купівельну спроможність українців. Після завершення кавомани почнуть шукати дешевші аналоги, але хорошої якості.

Відбудеться укрупнення гравців на кавовому ринку

На жаль, не всі кав’ярні і обсмажувачі зможуть відновити активність. На ринку залишаться тільки великі й середні компанії, у яких були резерви і запаси міцності, щоб повернутися до роботи. Можливий перегляд моделі ведення бізнесу: перехід від створення власних марок до роботи з великими, вже відомими, брендами, покладаючись на їх допомогу в кризових ситуаціях.

Робота кав’ярень формату To go залишиться на колишньому рівні

Українці перебували в ізоляції більше двох місяців, тому як тільки офіційно дозволять прогулянки — всі масово вийдуть в парки і сквери. А який променад без стаканчика капучино?

Перший час HoReCa буде працювати в обмеженому режимі

Все-таки страх заразитися буде переслідувати нас ще довго, а значить бажання уникати місць, де близько один від одного знаходяться незнайомі люди, залишиться. До таких місць відносяться, в тому числі, бари, кафе, ресторани. Якраз їм розраховувати на швидке пожвавлення не варто.

Супер автоматичне обладнання – як гарант безпеки

Машини супер автомат по типу WMF, де не потрібен бариста, щоб приготувати каву — ти робиш це самостійно кліком 1-2 кнопки, а також є можливість безконтактної оплати, показали свою дієвість в період карантину.

Стабільне зростання продажів в online сегменті

Багато колег на кавовому ринку перейшли в online і почали запускати інтернет канали для продажів —  інтернет-магазини, landing page, чат боти і т.д., і в майбутньому цей напрямок тільки набиратиме обертів і буде рости з кожним роком.

  • Центральний офіс

    м. Київ, вул. Антоновича, 172

  • Телефони контакт-центру

    +380 (44) 239-55-88
    +380 (66) 239-55-88
    +380 (63) 239-55-88
    +380 (68) 239-55-88

  • Пошта для зв’язку

    [email protected]

  • Час роботи контакт-центру

    Пн - Пт: 09:00 - 18:00, Сб.Нд. — Вихідні

Зворотній зв'язок



-