Як збільшити лояльність клієнтів до вашої кав’ярні > читай статті на сайті Gemini.ua
Новини
Повернутися

Як збільшити лояльність клієнтів до вашої кав’ярні

Як відомо для будь-якого кафе джерелом прибутку є його відвідувачі. Важливо досягти високої авторитетності свого закладу серед гостей, щоб збільшилася лояльність клієнтів до вашого кафе. Якщо закладу треба було підняти середній чек, досить домогтися лояльності відвідувачів. Необхідно використовувати програми лояльності, постійно покращувати сервіс, створювати спецпропозиції і тільки тоді ваші гості стануть прихильниками вашого кафе. Не варто забувати приділяти увагу постійним, лояльним клієнтами!

Рекомендується створити грамотну систему лояльності. У цьому матеріалі ви дізнаєтеся, як це зробити.

Приклади програм лояльності:

  • Знижка на день народження. Жоден відвідувач не відмовиться отримати у якості подарунка знижку. Збирайте дані про дні народження лояльних клієнтів. Якщо ваше кафе дійсно заслуговує на увагу, то пред’явленим сертифікатом зі знижкою обов’язково скористаються.
  • Знижка за відгук в соціальних мережах про заклад. Це дозволить зробити ваше кафе більше популярним і дуже скоро кількість гостей почне збільшуватися.
  • Розіграш “безкоштовний десерт + кава” одному з учасників вашої спільноти в соцмережі.
  • Випуск дисконтних карт.

Гостям подобаються акції та вигідні пропозиції і за бажанням вони з радістю нею скористаються. Якщо акція дійсно цікава і продумана, то гості обов’язково розкажуть вам про своїх друзів. А це як раз сприяє тому, що сам клієнт повернеться до вас не один раз, а також збільшенню відвідування закладу. Необхідно грамотно попрацювати над створеною програми лояльності, при необхідності її покращувати і аналізувати результати.

Головне, не захоплюватися знижками, бо деякі відвідувачі можуть подумати, що пропоноване блюдо або будь-яка інша послуга поступається за якістю або просто не варто своїх грошей.

Частіше створюйте спеціальні пропозиції

Різні акції, спецпропозиції і програми лояльності дозволяють не тільки значно збільшити продажі і середній чек, але і залучити трафік. Важливо пропонувати цікаві пропозиції правильно клієнтам і не фокусуватися тільки на залученні клієнтів в кафе. Це дозволить не завдати збитків і додатково заробити імідж. Готуйте і запускайте акції уважно і обережно.

Фішка кафе. Робимо висновки

Придумайте, яка фішка у вашого закладу, яка відрізнить вас від конкурентів. Фішки можуть бути різними: концерт заходів, особливе меню, цікаві предмети інтер’єру. Якщо клієнт бачить, що ваш заклад є чимось особливим, то однозначно повернеться ще не один раз.

Пару прийомів, які дозволять збільшити трафік в кафе:

  1. Пропонуйте відвідувачам акції, спецпропозиції, бізнес-ланчі та т. п.
  2. Грамотно використовуйте креатив.
  3. Подбайте про наявність безкоштовного Wi-Fi.
  4. Введіть «живі» бонуси, які будуть максимально вигідними для відвідувача.
  5. Додайте в меню страву, якої точно немає у конкурентів. Це дозволить додати престижності кафе.
  6. Рекламуйте свій заклад в соцмережах: робіть фото і викладайте якісні знімки!

Причини невдач франчайзингових кав’ярень. Як не стати банкрутом

Матча-лате: напій зі схожими властивостями як у кави, при цьому такий же корисний як чай.

Як збільшити лояльність клієнтів до вашої кав’ярні

Зникнення кави: міф чи реальність?

Сезонність відкриття франчайзингових кав’ярень. Найкращий час для відкриття

Максимальні прибутки – при мінімальних інвестиціях, скільки заробляють франчайзингові кав’ярні

Розказуємо, де в серпні можна спробувати новий шот Jägermeister Cold Brew та разом із цим класно провести вихідний вечір.

Який бюджет потрібен для відкриття прибуткової кав’ярні

Cold Brew Championship. Розповідаємо рецепт шоту, що додасть сил на всю ніч!

Найкраще місце для розміщення франчайзингової кав’ярні. Все що потрібно знати.

Основні складові ідеальної кав’ярні

Франшиза кав’ярні – бізнес для молодих?

Франшиза кав’ярні в 2019? На що звернути увагу при покупці кавової франшизи?

Простими словами: що таке франчайзинг?  Чим він вигідний?

Як оцінити смак кави?

  • Центральний офіс

    м. Київ, вул. Антоновича, 172

  • Телефони контакт-центру

    +380 (44) 239-55-88
    +380 (66) 239-55-88
    +380 (63) 239-55-88
    +380 (68) 239-55-88

  • Пошта для зв’язку

    [email protected]

  • Час роботи контакт-центру

    Пн - Пт: 09:00 - 18:00, Сб.Нд. — Вихідні

Зворотній зв'язок



-